A COVID-19 járványhelyzet mindenkinek feladta a leckét, mindegy melyik szektort nézzük. A sokakat érintő home-office kényelmes megoldás és számtalan előnye van, de a személyes találkozókat nem szabad teljesen elhanyagolni. Valószínűleg sokan nem hallottak még arról a lehetőségről, hogy egy irodát nem kell fix szerződéssel, hónapokra kibérelni, ami jelen helyzetben anyagilag sem éri meg. Erre a problémára bemutatunk egy innovatív megoldást, melyet elsőként a Rátót Center kínál Budapesten!
Ha nem szeretnénk elköteleződni és hosszú távon fizetni egy irodahelyiségért, amit ki se tudunk használni a vírushelyzet miatt, akkor a Rátót Center kínálta lehetőség ideális választás lehet. Itt is megvannak a közösségi iroda előnyei, de külön irodahelyiségekben. A nagy és nyitható ablakok biztosítják a megfelelő légmozgást a szobákban, valamint a kellő távolságot is be tudjuk tartani a nagy tereknek köszönhetően.
A home-office alkalmazása kényelmes megoldás, de, ha otthon van a család is, akkor nem mindig biztosított a koncentrációt igénylő nyugalmas munkavégzés, vagy a háttérzajtól mentes online megbeszélés. Sőt, alkalmanként érzékelhető, hogy az online/emailben folytatott kommunikáció félreértéshez vezet, így állítom, hogy a személyes találkozás és kapcsolattartás elengedhetetlen feltétele annak, hogy a munkafolyamatok zökkenőmentesen haladjanak. De egy új üzlet megkötéséhez is elengedhetetlen a személyes benyomás, tárgyalás, amelynek jellege, a diszkréció miatt szintén hasznosnak bizonyulhat egy rendelkezésre álló alkalmi irodai környezet. Nem mellékes az a probléma sem, ami sok háztartásban jelen lehet, hogy ha mind a két fél otthonról dolgozik nem tudnak külön helyiségben nyugodtan tevékenykedni, mert nincs elég hely hozzá. Szakértők véleményezték a helyzetet, miszerint az emberek belefáradtak a home office-ba és jól esik nekik visszamenni az irodába, erről a részletes cikk itt érhető el.
A Rátót Centerben napi pár ezer forintért, már bérelhetünk egy bútorozott szobát, ahol zavartalanul dolgozhatunk, de akár heti 1 napot érdemes rászánni arra is, hogy a meetingeket és csapattalálkozókat vagy konferenciákat megejtsük. A bérbeadó azokat, akik rendszeresen vennének igénybe rövid időszakra bérelhető helyiségeket, 90 napon belül rugalmasan felhasználható, 7, 10, 12, 14 vagy 30 napos bérletekkel is várja. Az irodaház kedvező megközelítéssel a 14. kerületben található a Rátót utca 18-20 szám alatt, ahol 15-30 m2-es irodák várják az újszerű lehetőség után érdeklődőket. Az irodaházban az íróasztalokon és kényelmes irodai székeken túl, babzsákok, WIFI, nyomtatási lehetőség, flipchart, projektor és egyéb szolgáltatási lehetőség, tea, kávé és ásványvíz, valamint két berendezett tárgyaló biztosítják a gördülékeny munkavégzést. Igény esetén székhely bejelentési, valamint cégtábla kihelyezési lehetőség adott a bérlőknek. Ugyancsak fontos, hogy az ingatlan zárt udvarán saját parkolók állnak rendelkezésre, amelyek közül szobánként egyet a több napos bérletek esetén ingyen biztosítanak.
Az irodaházban minden nap takarítanak és minden használat után fertőtlenítenek, hogy biztonságos környezetben dolgozhassanak a bérlők. Az érkezőknek a bejáratnál kézfertőtlenítő áll rendelkezésre, és szájmaszk is igényelhető. Az épületben a portaszolgálathoz a nap 24 órájában fordulhatunk segítségért, míg a napközbeni étkezést színvonalas hideg és meleg ételeket és italokat kínáló büfé, a kényelmes fogyasztást pedig a berendezett és felszerelt konyha helyiség könnyíti meg.